VDO sõidumeerik 4.1 Smart 2

DTCO 4.1

VDO Smart 2

VDO sõidumeerik Smart 2 on lihtne. 

Automaatne piiriületus toimib G2V2 juhikaartidega, olenemata nende vanusest. Kasuta seda võimalust juba täna ja jäta teised piiri ületades oma selja taha!

Oleme tänaseks piisavalt suure kogemusega. Küsi meilt nõu ja aitame leida info ülekülluses õiged vastused. +372 565 5875

Miks VDO Smart 2?

  • Tuttav VDO menüü kasutajale

  • Parim tehniline tugi Eestis ja Euroopas

  • Ühildub kõikide masinatega. Paigaldame seda asukohast sõltumata, SINU juures!

  • Euroopas on piisavalt VDO töökodasid, kus paigaldatakse Smart 2. See tähendab, et küsimuste korral on abi igal pool

SMART2 paigaldus

Olenemata sõidukist, saame paigalduse tehtud sinule sobival ajal ja kohas. Meil on väga suur laovaru, mis tähendab, et sinu mõttest teostuseni kulub meil päev kuni paar.

Meilt on küsitud: “Kas sõidumeeriku paigaldus on nii nagu originaalis?” JAH on.

Saad meid usaldada, sest oleme Eestis kõige suurema turuosaga paigaldajad, mis tähendab, et ka kogemust on mitme tegija jagu. 

Sinu sõiduk on heades kätes!

Smart 2 uued funktsioonid

Sõidumeerikul VDO Smart 2 on mitmesugused uusi funktsioone millest autojuhi jaoks kõige kasulikum on automaatne piiriületuse registreerimine.  

Esimest korda oma nüüdseks saja-aastases ajaloos on seadusandjad andnud sõidumeerikule täiendavaid kontrollifunktsioone, mis ulatuvad kaugemale sõidu- ja puhkeaegade ning kiiruse salvestamisest. Siin on ülevaade andmetest, mida salvestab ka nutika sõidumeeriku teise versiooni VDO DTCO 4.1:

– juhi ja sõiduki identifitseerimine

– riigipiiride ületamine kabotaaživedude ja juhtide lähetuste jaoks

– laadimis- ja lossimisoperatsioonid

– sõiduki asukoht

– tööaeg

– lühendatud puhkeperioodid, mida saab võtta kaks korda järjest

Nutikas sõidumeerik (G2V2) on andmete salvestamise osas tulevikukindel. See on juba kohandatud uutele juhikaartidele, millel on suurem salvestusmaht ja mille kasutamine muutub kohustuslikuks alles 2024. aasta lõpus. Kogutud andmeid tuleb siis säilitada 56 päeva asemel 28 päeva. Sellest hoolimata suudab uus sõidumeerik loomulikult töödelda ka kõiki praegu kasutusel olevaid juhikaartide põlvkondi.

Alates digitaalse sõidumeeriku kasutuselevõtust on juhid saanud ka visuaalset tuge sõidumeeriku kasutamisel. Ikoonid muudavad vastava funktsiooni äratundmise lihtsaks. Uue teise versiooni nutika sõidumeeriku ja selle laiendatud funktsioonide kasutuselevõtuga lisanduvad DTCO 4.1-le täiendavad piktogrammid. 

Siin on ülevaade:

VDO Smart 2-ga
oled tulevikuks valmis

Sõidumeerikul VDO Smart 2 on funktsioon GNSS, mis registreerib riigipiiri ületamise automaatselt, ilma et juht peaks midagi tegema. Sõidumeerikul on Bluetooth- / ITS-liides, mille kaudu saavad juhid oma isikuandmeid kontrollida ja välisseadme (nt nutitelefoni) abil sõidumeeriku andmeid tulevikus alla laadida.

Tõhusamad tööprotsessid tänu usaldusväärsetele sõidumeeriku andmetele 

Ainuüksi nutika sõidumeeriku teise versiooni kasutuselevõtt ei tee elu üksinda lihtsamaks. Kaasaegsed autopargi andmehaldusplatvormid, nagu VDO Fleet, aitavad andmete potentsiaali täielikult ära kasutada. Need platvormid tõmbavad sõidumeeriku andmed automaatselt massmälust, hindavad neid ja kuvavad seejärel kogu autopargi jaoks olulised andmed kergesti arusaadavas ülevaates – alates üksikute juhtide hindest kuni kogu autopargi ERRU skoorini. Raportite arvu kasvades muutuvad usaldusväärsed sõidumeeriku andmed väärtuslikuks vahendiks edukaks autopargi haldamiseks.

Näiteks võib nutika sõidumeeriku teise versiooni andmed vähendada seisakuid ja suurendada sõidukite kasutust. Tänu igale sõidukile kättesaadavatele ajakohastele asukohaandmetele saab marsruute mugavamalt planeerida, koormaid kombineerida ja hõlbustada ad-hoc muudatusi. Lisaks toetab tarkvara juhtide ja veoste paremat jaotust, pakkudes teavet järelejäänud sõidu- ja puhkeaja, viimaste laadimissündmuste ning muu väärtusliku teabe kohta, mida autopargi haldurid vajavad tühisõitude vähendamiseks.

Sõidumeeriku andmed aitavad autopargi halduritel jälgida kogu autopargi vastavust eeskirjadele. Kas konkreetne juht rikub korduvalt sama reeglit? Juhtidele mõeldud punktisüsteem, mis näitab rikkumiste arvu ja tõsidust, juhib probleemile tähelepanu ja võimaldab koolitusplaane tõhusamalt ja sobivamal ajal kooskõlastada. Koondülevaade näitab mitte ainult juba kantud trahve, vaid ka riski halva ERRU skoori tekkimiseks kogu autopargis.”